miercuri, 11 martie 2009

trainer sau coach?

Alain Cardon la unul din cursuri m-a intrebat " ce vrei sa fii de fapt: triner sau coach?"
De doua saptamani tin niste traininguri si ma simt asemeni unui magician sau dirijor... adrenalina imi este data de nevoia copilareasca a celor din jurul meu care ma asculta.
Au nevoie de mine si eu am nevoie de ei: eu le daruiesc si ei imi cer!
Atunci cand coach-iesc se intampla altceva: ascultandu-i duc un razboi interetnic intre ingerul cel rau si cel bun( taci- vorbeste-taci-vorbeste...) dar imi place! E altceva!
...tot Alain spunea: daca nu-ti descoperi limitele nu vei putea sa faci coaching?
Cum sa-mi descopar limitele?
Vreau sa mi le descopar?
Am nevoie sa devin coach sau un trainer?

3 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Poate că da, însă numai tu poţi da răspunsul acestei întrebări...

adnana spunea...

Multumesc Cristian!
Mi-e teama ca de fapt vreau mijlocul...ar fi foarte greu sa tin echilibrul!

ajnanina spunea...

poti sa fii trainer si coach.
separat.
si sa te bucuri de amandoua.